BABƏK AZƏRBAYCAN FƏDAİSİDİR!

Ramazan SİRACOĞLU

Azərbaycanın tarixi şəxsiyyəti və qəhrəmanı Babək haqqında söz-söhbətlər bu günlərdə xüsusi vüsət almış, kütləvi informasiya vasitələrinin yardımı ilə təkrar gündəmə gətirilmişdir. 1200 ildən artıq bir zaman içərisində Babək haqqında yazılması, bəhs edilməsi, qızğın müzakirələrin aparılması, əyani şəkildə onun parlaq şəxsiyyət olmasının göstəricisidir.

Onu bizim qəhrəmanımız kimi görənlər də var, islami dəyərlərin düşməni olaraq qəbul edənlər də. Bəziləri isə, Babəkin, ümumiyyətlə, bizə aid olmadığı inancındadırlar. Bu yazıda iliklərinə qədər müsəlman bir azərbaycanlı və Azərbaycan türkü olaraq Babək haqqında fikirlərimi və mövqeyimi bildirmək istəyirəm. Abbasilər xilafətini əsl mənada sarsıtmış Babək və tərəfdarları haqqında çox sayda kitab və məqalələr yazılmış, onun haqqında fərqli fikirlər bildirilmişdir. “Babək” adının anlamı haqqında müxtəlif ehtimallar irəli sürülür. Məsələn, Əsədinin “Lüğətnamə” əsərində “Babək” sözü bu şəkildə açıqlanmışdır:

بابك - (اسم) [پهلوی: pāpak،مصغرِباب] [قدیمی] ۱. عنواناحترام‌آمیزومهربانانۀفرزندبهپدر؛پدرجان. ۲. (صفت) پرورش‌دهنده؛تربیت‌کننده.۳. (صفت) امین؛استوار؛درستکار

(Babək- isim, pəhləvicədə -papak- “baba” sözünün qədim kiçiltmə şəkli. 1. Övladın öz atasına sayqı və nəvazişlə verdiyi ad. 2. (sifət ) Yetişdirən, bəsləyən. 3. (sifət) Əmin; möhkəm; doğrucul)

Qeyd edək ki, fars dilində sözdüzəldici şəkilçilərdən biri olan – ك-k- əlavə olunduğu sözlərdə kiçiltmə mənası ifadə edir, Məsələn:

– دخترك doxtər+ək ( qızcığaz), پسرك pesər+ək ( balaca oğlan), طفلكtefl+ ək körpəcik ), مردكmərd+ək ( kişicik ) vs. Qısa saitlər isə, məlum olduğu kimi, farscada yazılmır.

Babək Azərbaycanın Ərdəbil şəhərinin Bilalabad kəndində dünyaya gəlib. Çox erkən yaşlarında atasını itirib. “Dairətu’l muarif”əsərinin - “Babək Xürrəmidin” maddəsində - yazıldığına görə, anası Azərbaycanlı olduğu üçün farsça bilmədiyinə görə, Babək də cavanlıq illərində farsça yaxşı danışa bilmirmiş:

بابکدرجوانیزباناعجمیراخوبتکلمنمی‌کرد؛بنابرایناحتمالاًزبانمادریاوآذرییعنیهمانزبانباستانیآذربایجانبوده‌است . علی بهرامیان –دائرة المعارف: بزرگ اسلامی/ بابك خرمیدن.

Babəkin türk şəhəri Ərdəbildən olması və türk dilində danışması dəqiq faktdır:

بابکبهزبانباستانآذربایجانسخنمی‌گفته ‌است – Babək be zəban-e bastan-eAzərbaycan soxən miqofteəst - Babək qədim Azərbaycan dilində danışırdı.

Ola bilər ki, anası ona “yavrum, balam, bəbəyim” dediyindən, adına böyüdükdə də Bəbək- Babak- Babək söyləmişlər. “Baba” və “bəbək” sözlərinin isə türkcə olduğu hamıya bəllidir və bu gün dəfarslar bu sözləri sevə- sevə işlədirlər. Babək sözünün “Bay bək - Böyük bəy” sözündən yarandığını ehtimal edənlər də var.

Ərəb tarixçisi Məsudi isə Babəkin əsl adının “Həsən” olduğunu iddia etmişdir.

Məşhur ingilis ərəbşünası Klifford Edmund Bosfort (Clifford Edmund Bosworth - 1928-2015) Babəkin rəhbərliyi ilə baş vermiş hərəkatın səbəblərinin qaynaqlarını dini və ictimai- siyasi zəmində görmüşdür (Bax: Bosworth, Azerbaıjan iv. Islamic history to 1941, ss. 224-231).

Qurani-Kərimdə ALLAH belə buyurmuşdur: إِنَّاللَّهَيُحِبُّالْمُقْسِطِينَ – İnnə-l-lahə yuhibbu-l- muksitin— “ALLAH, gerçəkdən də ədalətliləri sevir” /Mumtəhinə surəsi, 8-ci ayə ). Ədalət hissini əksər hallarda “unudub” Babək haqqında qərəzkar mövqe tutan ərəb tarixçilərinin və sifarişlə “tarix” yazıb Babəkə, xüsusən də onun anasına“təkgöz pozğun”deyə iyrənc böhtan atanların, Babəki əyyaş, xürrəmiləri “heyvan sürüsü” adlandıran müftərilərin qarayaxmalarına baxmayaraq, o nəslən mübariz və mücadiləçi bir şəcərəyə, soy kökünə mənsub şəxsiyyətdir.

Xatırladaq ki, əməvilərin iqtidardan uzaqlaşdırılmasında və Abbasi xanədanlığının hakimiyyətə gətirilməsində çox önəmli və danılmaz xidmətləri olmuş məşhur Əbu Müslim Xorasani, tarixçilərin yazdığına görə, Babəkin babasıdır. Tarixdən məlumdur ki, 747-ci ilin iyun ayının 15-də onun rəhbərliyi ilə Əməvi iqtidarına qarşı başlayan möhtəşəm “qara paltarlılar” hərəkatı (əməvilərə qarşı qara paltarda vuruşduqlarına görə, ərəb tarixçiləri onlarıاصحاب المسودةəshabu’l musvəddəti, farslar isə,جنبشسیاه ‌جامگان conbəş-ə siyah caməgan- adlandırırdılar) II Mərvanın məğlubiyyəti, 750-ci ildə öldürülməsi və ilk Abbasi xəlifəsi Əssaffahın iqtidara gəlməsi ilə ilə sonuclanmışdı (Bax:The revolt triumphed when the last Umayyad caliph, Marwān II, was defeated and killed (750) and as-Saffāḥ became the first ʿAbbāsid caliph / Encyclopedia Britannica, Abu Muslim). Bəzi mənbələrdə Əbu Müslim Xorasani “məvali” kimi göstərilmişdir (ərəblər başqa millətdən olub xəlifətə xidmət edənləri “məvali” adlandırırdılar).

İqtidarı möhkəmlənən Abbasi xanədanlığı Əbu Müslim Xorasaninin camaat arasında artan nüfuzundan ciddi şəkildə narahat olmağa başlamış, 754-cü ildə xəlifə vəzifəsinə yüksələn Mənsur isə 15 fevral 755-ci ildə onu saxta ittihamlarla suçlayaraq xaincəsinə edam etdirmişdi. Az sonra bütün xilafətdə uzun sürən ayaqlanmalar, qiyamlar və üsyanlar başlamışdı.

Belə hərəkatlardan biri və ən geniş miqyaslısı Şəhrək oğlu Cavidanın hicri qəməri tarixlə 192-ci ildən 201-ci ilədək rəhbərlik etdiyi (miladi 808-816-cı illər) “xürrəmilər” hərəkatı olmuşdur. Xürrəmilər inanırdılar ki, onların mənəvi lideri Əbu Müslim Xorasani ölməmişdir, bəlli bir zaman üçün qeybə çəkilmişdir və ədalətin bərpası üçün, haqqı çeynənənlərin, iffəti tapdananların, namusu ləkələndirilənlərin hesabını soruşmaqdan ötrü, cəzasız qalacaqlarını düşünüb məzlumlara qan udduranlardan milyonların qisasını almaq naminə mütləq qayıdacaqdır. O, səssiz-səmirsiz yox ola bilməz. Əbu Müslim gələnədək onun mənəvi varisləri hərəkətə keçməlidirlər. Xürrəmilər ərəblərə qarşı qırmızı rəngli paltarda vuruşduqlarından ərəb tarixçiləri onlara - المُحمَّرة - “əlmuhəmmərə”; fars tarixçiləri isə “ سرخ جامگان“ -“sorx caməgan”- yəni, “qırmızı paltarlılar” adı da vermişlər.

Ərəb məxəzlərində “xürrəm” sözünün etimoloji mənşəyi haqqında fərqli fikirlər təsbit olunmuşdur. Bəziləri “xürrəm”in fars dilində “əyləncə, şadlıq” mənası ifadə etdiyini, digərləri “xürrəm” kəlməsinin Məzdəkin arvadının adından yarandığını düşünürlər; bir başqaları isə həmin sözün pəhləvicədə “od, alov, atəş” mənası bildirdiyini irəli sürmüşlər. Bizim diqqətimizi çəkən isə başqa bir variantdır:

اسمخرّموهيقريةقربأردبيلفيإقليمأذربيجان(Bax: الخرميةطلائعالانقسامالإسلامي.هيثمسعد)

(Xürrəm, Azərbaycan vilayətinin Ərdəbil şəhəri yaxınlığındakı bir kənd ismidir.)

Bildiyimiz kimi, Cavidanın həlakından sonra xürrəmilər hərəkatına Babək başçılıq etmişdir. Bəzi qaynaqlarda xürrəmilər hərəkatı 816-cı ildən sonra tamamilə fərqli məcraya yönəlmiş olduğundan ona “babəkiyyə” -البابكیة -də deyilir. Ərəb tarixçilərinin yazdıqlarına görə, Babək xürrəmilərin rəhbəri olduqdan sonra onları Şərvin adlı bir müqəddəs varlığın mövcudluğuna inandırmış və iddia etmişdir ki, “Şərvin bütün peyğəmbərlərdən üstündür”:

“شروينهذاأفضلمنكلالأنبياء – Şərvin həzəəfdəlu min kulli ənbiya”. Bizim fiktimizcə, Şərvin sözü Ənuşirəvan sözünün qısaldılmış şəklidir, lüğəti mənası isə “hamının xoşladığı, sevdiyi” və ya “məbud, səcdəedilən” deməkdir. Yeri gəlmişkən, “Şirvan” toponiminin də açması belədir.

Yaqut Həməvi “Mucəmu’l bildan” əsərində qeyd edir ki, Babək Xürrəmi Bəzz şəhərində zühur etmişdi: بابكالخرميالذىظهرفِيمدينةالبذ

İndi mövcud olmayan, ancaq qalası qalan Bəzz şəhəri Azərbaycanın indiki Kəleybər qəsəbəsinə yaxın bir yerdə yüksəkliklərlə və Araz çayı ilə əhatəli bir məkanmış. Təbərinin sözlərinə görə, Bəzz Babəkin ölkəsidir.

Sarayın sifarişi ilə yazan ərəb tarixçilərinin təqdimatında Babək və xürrəmilər haqqında ən ağlasığmaz ittihamlar irəli sürülmüş, Babəki ən iyrənc şəkildə göstərməyə çalışılmış, ictimai fikirdə xürrəmilərin mənfur obrazını yaratmağa səy göstərilmişdir. Bu işdə Muhəmməd bin İshaq Nədim, Əhməd bin Yəhya Bəlazuri, Əbu Cəfər Muhəmməd bin Cərir Təbəri, İbn Qətibə, İbn əl Əsir və Xacə Nizmül Mülk Tusi xüsusi fəallıq göstərmişlər. Muzdlu şairlər də Babək və onun tərəfdarları haqqında söyüş və istehza dolu şeirlər yazmaqda tarixçilərdən geri qalmamışlar. Məsələn, Əbdü’l Məlik Zəyyat adlı biri Babək Samərra şəhərinə gətirilərkən onu ələ salan şeir yazıb müqabilində beş-on manat pul da almışdı.

Babək başda olmaqla onun ailəsinə, övladlarına, tərəfdarlarına, öz ərazilərini müdafiə edənlərə divan tutanlar, xürrəmilərə qarşı aşırı dərəcədə zalım və qəddar davrananlar nədənsə ALLAHın əmrini “unutmuşdular”:

لاَتَعْتَدُواْإِنَّاللّهَلاَيُحِبِّالْمُعْتَدِينَ – Lə tətədu, innə-l lahə lə yuhibbu’l-mutədin - Həddinizi aşmayın, gerçəkdən də, ALLAH, həddini aşanları sevmir. ( Bəqərə surəsi, 190-cı ayə)

Babək və tərəfdarları fəaliyyətdə olduqları 22 il ərzində dəfələrlə xəlifə Məmunun və Mötəsimin qoşunlarını məğlub edə bilmişdilər. IX əsrin ortalarından başlayaraq Abbasilər Bizans torpaqlarınada hücumlar təşkil etməyə başlamışdılar. Bu hal Bizans imperatoru Teofilosun dövründə (829-842-ci illər) xüsusilə artmışdı. Onlar 831-ci ildə Sicilyanın mərkəzi Palermoyu işğal etmiş, 833-cü ildə isə xəlifə Məmunun ordusu Kapadokiya döyüşündə Bizans ordusunu məğlubiyyətə uğradıb 7 min yunanı da əsir almışdı. Teofilos 100 min qızıl pul qarşılığında əsirlərin azad olunmasına çalışsa da, xəlifəni razı sala bilməyəndə əlacsızlıqdan yardım üçün Babəkə müraciət etmişdi (Babəkin arvadlarından biri rum patrikinin qızı idi.). Məmun müəmmalı şəkildə xəstələnib ölmüş və yerinə xəlifə olan Mötəsimlə Bizans imperatoru Teofilos sülh müqavilə imzalamışdılar. Əl-qolu açılan Mötəsim xürrəmilərə qarşı təzyiqi artırmışdı. Babək Abbasilərin onlara olan təzyiqinin azalması üçün Bizans imperatoruna məktubla müraciət etsə də, Bizans impratoru cavab verməyi lazım bilməmişdi. Bunu da qeyd edək ki, imperator Teofilos 1830-cu ildə Bizans donanmasının erməni əsilli admiralının qızı Teodora ilə evlənmişdi.

Mötəsimin qulam ordusunda qulluq edən türkəsilli Afşin Heydər ibn Kavusun komandanlığı ilə xəlifə ordusu xürrəmilərə qarşı şiddətli hücuma başlayanda Bizans imperatoru Babəkə hərbi yardım göstərmədi. 837-ci ilin 26 avqustunda xüsusi təlim görmüş çoxsaylı yaşıl bayraqlı nizami xəlifə ordusu qırmızı bayraqlarla bəzədilmiş Bəzz qalasında müdafiə mövqeyində olan qırmızı geyimli xürrəmilərə hücum etdi. Babək və tərəfdarları son nəfəslərinədək döyüşdülər. Orta Asiyalı (Usruşanalı) uyğur əsilli Afşin Heydər ibn Kavus Azərbyacanın türk əsilli qəhrəman oğlu Babək Xürrəmidini (Xürrəmini ) məğlub etdi.

Afşin Heydər ibn Kavusun şəninə İbrahim Musuli, Əbu Təmmam, Buhturi kimi məddahlar mədhiyyələr də yazdı. Babək haqqında çirkin sözlər, böhtanlar yazan xilafət tarixçiləri onun qürurla söylədiyi sözlərin qarşısında heyrətlərini gizlədə bilməmişlər:

یکروزشاهیبهاز۴۰سالبردگی…مهمنیستکهزندهمانمیابمیرم،هرجاکهمنباشمیاازمنیادشود منآنجاپادشاهم!

(Bir gün şah olmaq 40 il kölə olmaqdan yaxşıdır... Sağ qalmağım və ya ölməyim önəmli deyil; əsas odur ki, harada mən varamsa, ya xatırlanıramsa, orada mən şaham! Bax:Crone.The Nativist Prophets of Early Islamic Iran, s.72)

Afşin Heydər ibn Kavusuni aqibəti çox acınacaqlı oldu, zavallı günə qaldı. Xəlifə Mötəsim onu maşa kimi işlətdi, sonra da zindana saldırdı, Afşin hər gün alçala-alçala əfv olunması haqda təzzərrünamələr yazsa da xəlifə onu 841-ci ildə həbsxanada aclıqdan əzab çəkdirə-çəkdirə öldürtdü.

Hüquqda gerçəkləşdirildikdə cinayət əməli sayılmayan “son zərurət”- “necessity” - məfhumu mövcuddur. Xürrəmilər öz yurdlarını, yerlərini müdafiə edirdilər, fütuhat üçün səfərbər olmuş Abbasilər isə işğalçı kimi onların üstünə gəlirdilər. Babək və tərəfdarları nə etməli idilər? Əlləri-qolları bağlı, boynu bükük, diz çöküb xəlifə Mötəsimə biət gətirməli idilərmi? Axı Abbasilərə kim demişdi ki, gedin Azərbaycanda Babəki və tərəfdarlarını qılıncdan keçirin, onları öz dinlərindən döndərin? İşğalçılığı din pərdəsi ilə müdafiə edənlər nədənsə bu yerdə yenə də ALLAH hökmünü “unutmuşdular”: لاَإِكْرَاهَفِيالدِّينِ– Lə ikrahə fi’d dini- “Dində zorakılıq (məcburiyyət) yoxdur” (Bəqərə surəsi, 256-cı ayə).

Hədislərdən birində ifadə olunmuş “ حبالوطنمنالإيمان– Hubbu’l vətən min əl iman- Vətən sevgisi imandandır” xürrəmilərə də aid ola bilməzdimi? Məgər Babək və tərəfdarlarının öz vətənlərini sevməyə, onu qorumağa haqları yoxdumu? Yoxsa bu sevgi haqqı sadəcə xəlifə Mötəsimə və onun ordusuna aid idi? Qazi Mustafa Kamal ATATÜRKün bir ifadəsini nümunə gətirmək istəyirəm. Milli mücadilə illərində onun söyləmiş olduğu “Söz konusu VATANsa, gerisi təfərruattır!” fikri Anadolunu işğalçı “itilaf devletleri”ndən qurtarmaq istəyən milyonlarca insanın dilinin əzbəri olmuşdu. Bu gün bizim əsgərlərimiz də “ÖNCƏ VƏTƏN!”- deyirlər. Vətən uğruna ölməyə və öldürməyə hazır olanlar ən şərəfli insanlardır!

Azərbaycan Respublikası dünyəvi dövlətdir. Burada müsəlmanlarla bərabər digər dinlərə mənsub olanların hamısının hüquq və mənafeləri dövlət tərəfindən eyni dərəcədə qorunur. Azərbaycanın ərazi bütünlüyü, sərhədlərinin toxunulmazlığı, bayrağımızın daim dalğalanması naminə, konstitusiya qanunlarımıza riayət edilməsi, işğal olunmuş kənd və şəhərlərimizin azad olunması uğrunda mübarizə aparan istisnasız olaraq bütün Azərbaycanlılar - türklər, talışlar, tatlar, ləzgilər, saxurlar, avarlar, yəhudilər, ruslar və başqaları bizim üçün dəyərlidirlər.

Biz tarixi keçmişimizin maddi və mənəvi dəyərlərinə də sahibik. Bizim üçün islamiyyətdən öncəki dönəmin də, islamiyyətdən sonrakı mərhələdə ümumi tariximizə aid olan hər şeyin xüsusi önəmi var. İndi islamiyyətə aid olmadığı üçün Qobustan qaya rəsmlərindən, Azıx mədəniyyət nümunələrindən imtina etməliyikmi? Alban hökmdarı Cavanşir, hun imperatoru Atilla, Mete xaqan müsəlman olmadıqlarından onları unutdurmalıyıqmı? Dünyaya dəfələrə (ən azından 8 dəfə) çıxış etmiş türklərin ümumi sayı, dəqiq olmayan məlumata görə, təxminən 600 milyondur. Bunların bir hissəsi müsəlman deyil (qaqauzlar, qaraimlər, çuvaşlar, yakutlar, kırımçaqlar, xakaslar, tofalar, dolqanlar, tuvalar, sarı uyğurlar vb.). Müsəlman olmadıqlarından onlarla da əqrəbalıq əlaqələrini kəsmək lazımdırmı? Müsəlmanlıqla əlaqəsi olmadığından Novruz bayramını keçirməməliyikmi? Küçə və meydanlardaki heykəlləri islami dəyərlərlə bağlaşmadığından yığışdırmalıyıqmı? Muzeylərdəki rəsm əsərlərini də anbarlarda gizlətməliyikmi?

Təsəvvür edin ki, sabah hansısa bir müsəlman dövləti bizə qarşı ərazi iddiası ilə nota göndərdi. Müsəlman ölkəsi olduğu üçün o dövlət qarşısında susacaqmıyıq? Babək və onun rəhbərlik etdiyi xürrəmiliyi dini zəmindən yox, yurda bağlılıq, torpağa sevgi baxımından, tarixi durumu göz önündə tutmaqla dəyərləndirsək Babəkin, gerçəkdən də, qəhrəman bir tarixi şəxsiyyət olduğu bir daha təsdiqlənəcəkdir. Babək bütün dini çəkişmələrin fövqündədir. Onun 22 il boyunca apardığı şanlı mübarizəni islamiyyət əleyhində hərəkat kimi dəyərləndirmək, xürrəmiliyin mahiyyətini cılızlaşdırmaq cəhdidir. Babək və onun silahdaşları, birmənalı şəkildə, AZƏRBAYCAN fədailəridirlər! Bu gün onun adını daşıyan bölgədə şərəflə yaşan, çalışan, oxuyan insanlar, heykəli önündən keçənlər, prospektdə hərəkət edənlər istər - istəməz Babək adıyla qürur duyur, onu xatırlayır və adını yaşadırlar. Azərbaycanın böyük qəhrəman oğlu Babək haqqında fikirlərimi türk şairi Mithat Cəmal Kuntayın misraları ilə tamamlamaq istəyirəm:

“Gökten ne çıkar? Gök ha büyükmüş, ha değilmiş?

Sen alnını göster: Ne kadar yükselebilmiş!

Gökler çıkabildin, uçabildinse derindir,

Tarihi kendin yazıyorsan, eserindir.

Asrın yaşamak hakkını vermez sana kimse-

Sen asrını, üstünde izin varsa, benimse.

Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır,

TOPRAK, eğer uğrunda ölen varsa- VATANDIR!!!

635x100

Şərhlər

Mədəni Millət 2017-12-26 17:04:01

Mirzə Ələkbər Sabir , O böyük Yaradan sənə Rəhmət eləsin. "Harda müsəlman görürəm qorxuram". Babəkə də rəhmətlər olsun.

-- 2017-12-26 17:04:01

Babək - Azərbaycan tarixində shərəf yerimizdir. Qorxmaz, savaşan. Bəziləri namusu təkcə qadının əxlaqı ilə ölcürsə, yanılır . Kisinin namusu digər millətin qarşısında qul olmamaqla, vrusha bilməklə ölcülür. Heyf ki, xırda insancıqlar belə seyi anlamazlar. Ən namuslu kisilər ruslardır, almanlardır, ingilislərdir. Ərəbin, farsın namusda yeri yoxdur.

AAgahuseyn 2017-12-26 17:04:01

COX SAQ OL RAMAZAN MÜƏ.Belə bir yazı iylə cıxış edib mənşəyi məlum olmayan ...... layiqli cavab verdiniz.ALLAH Sizi qorusun.

t.ədalət 2017-12-26 17:04:01

Xalqı anası-bacısı ilı cinsi əlaqəyə çağıran bir adam ,qeyri-türk və atəşpərəst olan erməni sevdalısı üçün bu qədər canfəşanlıq nəyə lazımdır? Bəzz qalasına toplaşanlar da əxlaqsızlar idi. Müqəddəs dinimiz İslama qarşı vuruşub, əhəmiyyətsiz bir hərəkatın başçısı olub.S. Nəfisinin "babək" əsərində göstərilir ki,bu nankor iki milyondan çox Azərbaycan türklərini qılıncdan keçirib.Babəkizm müasir PKK və İŞİD-in klassik formasıdır...

Elvin 2017-12-26 17:04:01

Tamamile emosional, tarixi faktlara söykenmeyen bir yazıdır. Babekin türk olması haqqında heç bir fakt yoxdur, eksine Babekin döyüşdüyü Afşin türkdür. Bir de deyirler ereb menbeleri qerezli olub. Eledirse, Babekin qelebelerini niye veribler olduğu kimi, qehremanlığını yazıblar. Afşinin türk olduğunu yazıblar. Onu da yazıblar ki Babekin atası Medain şeherinden gelib. Babekin mübarizesi milli yox, dini idi. Xürremiler tekce Azerbaycanda yox, bütün fars, Teberistan ve s. yerlerde yayılmışdı.

h.adalet 2017-12-26 17:04:01

t.adalet Siz sam saxlamisdiniz Sizin- yeni kimlerin? men bilen sizin ata babanin ilk dini islam deyildi o hardan birden bire sizin ucun muqedes olub

- 2017-12-26 17:04:01

Namus dediyiniz anlayış xristianlara -avropalılara daha coooox aiddir. Avropalı kişi öz biliyi, silahı ilə qadınını , övladını qoruya bildi.

dadaşyev 2017-12-26 17:04:01

davamı;Şirvandan,Mildən-Muğandan tarix boyu kim dəstəsiylə "adə hurreeey" deyə gəlib keçibsə hamısını öz adımıza çıxdıq, elə bildik bizdən yoxdu.Sonra gördük Uzun Həsənlə Qara Yusif ağ və Qaraqoyunlu Asiya türkləridi.Hülaküylə Qazan xan Təbrizdə padşahlıq elədi,gördük ki monqollardı.Subudayla Cebe gəlib qırıb çatıb keçdi aləmi,bir gözü yoxuydu deyə adına Koroğlu deyib bağrımıza basdıq,məlum oldu ki monqollardı.Qotur Məmməd Məmmədəminə qarşı vuruşdu.Heç olmasa birisi sağlam ola.Biri kor,biri axsaq,biri qatır

dadaşyev 2017-12-26 17:04:01

Deyir ola bilsin anası ona uşaq vaxtı balam,bəbəyim deyib deyə adı Babək olub.Onda qızlı-oğlanlı bütün millətin adı Babək olmalıydı ki.Anadoluda körpəyə bəbək deyirlər,bizdə bəbə deyərlər.Bəbək isə gözün qarasıdır.Babək Anadoluda olub ki?Bizim üç dənə qəhrəmanımız var:Xətai,Qaçaq Nəbi və Mübariz İbrahimov.Qəhrəmanlar bolluğumuz olsaydı Qarabağı qoyub dabanımıza tüpürüb qaçmazdıq Bakıda firavan həyat üçün.Koroğlu monqol,Babək donqili,Dədə Qorqud da Qazağıstandakı Oğuz elindən,qəbri də Sırdərya sahilində.

Samir 2017-12-26 17:04:01

Bunlara niyə xürrəmi deyirdilər, bir onu fikirləşin. Namus anlayışı olmayanlar, yaxın qohumları ilə, bir-birinin arvadı ilə kef məclisləri quranları bizim tariximizə yazmaq.....Yazıq Sizə ki, belələrinə meydan verirsiniz. Azpolitika oxucularına hörmət edin, belə ....

Vaqif 2017-12-26 17:04:01

Bir adam Allahıln dininə qarşı cıxıbsa, dinsiz olubsa, o nə ağılllı sərkərdə, nə də şərəfli qəhrəman ola bilər. Olsa-olsa başkəsən quldur olar. Müsəlman olmaqdan qorxanlar, həyatlarını şeytanla izdivacda keçirənlər, bu millətə yalancı qəhrəmanlar ifraz etməkdədirlər. Biz türkük. Bizim Atilla, Oğuz xan, Ərtoğrul Qazi, Sultan Mehmet Fateh, Sultan Səlim, Sultan Süleyman, Şah İsmayıl Xətai, Qacar və 100-lərlə belə qəhrəmanlarımız olduğu halda Sovet imperiyasının donqili "qəhrəmanlarına" ehtiyacımız yoxdu.Hələ də babəkləri, koroğoğluluları qəhrəman sayanlar ya bisavaddırlar, ya da türk deyirlər. Nə bilim nə....

dadaşyev 2017-12-26 17:04:01

Babək təbii ki azəri türkü olub.Xəlifə Mötəsimin Afşinə qurduğu məhkəmə zamanı buna birbaşa işarələr var.Atəşpərəst olduğu üçün donqili deyirəm.Afşin isə müsliman azəri türkü olub.Hər ikisi xəlifə Ömər zamanı məhv edilmiş Sasani imperiyasını bərpa etmək istəyirdi.Deyəcəklər niyə fars imeriyasını bərpa etmək istəsinlər ki?Çünki Sasanilər azəri türklərinin imperiyasıydı,əsasını da Ərdəşir Babəkan qoymuşdu.Fars imperiyası deyildi o.İngilislər bizə onu fars kimi sırıyıblar,farsı türkdən böyük göstərmək üçün.

dadaşyev 2017-12-26 17:04:01

Xilafət zamanı baş qaldırmış dinsizlər barədə kitabda onun tutulması haqqında o dövr tarixçisinin belə bir qeydi var:Afşinə məğlub olan Babək dağlara qaçır,bir çobanın alaçığında gizlənir.Ertəsi gün çoban deyir şəhərə gedib qayıdıram,mən gəlincə alaçıqdan çıxma,görən olar.Babək darıxıb alaçıqdan çıxır,silahsız halda çəmənlikdə oturur.Qəfildən başının üstünü atlı xəzərlər alır,yanlarında da həmin çoban.Deyirlər təslim ol.Babək acı-acı çobana deyir:Məni bu yəhudilərə neçəyə satdın?Türk Xəzər xaqanı musəviydi.

dadaşyev 2017-12-26 17:04:01

davamı;O vaxtlar xəzərlərlə ərəblər davamlı müharibə edirdilər və o illərdə dostluq müqaviləsi bağlamışdılar.Babəki tutub ərəblərə verməklə aralarını daha da düzəltmək istəyirdilər.Bəs niyə əsl adı Hüseyin olan bu adam özünə Babək ləqəbi götürmüşdü?Çünki Sasani imperiyasını 224-cü ildə quran adamın adı Ərdəşir BABƏKAN idi.İran-Azərbaycan ərazisində ərəb işğalını həzmetməyən nə ki insan vardı,məhz bu ləqəbə görə onun ətrafına toplanmış və qısa zamanda yeni Sasani eşqi ilə xilafətin 6 ordusunu dağıtmışdılar.

dadaşyev 2017-12-26 17:04:01

davamı;"Babək" sözünün mənasına gəlincə isə,bu bəbək filan mənasında deyil qətiyyən.Sözün tamamı "Babəkan"dı.Amma təhrif olunub."Bağ baxan" deməkdir bu.Bağ Kainatın bağı,yəni Uca Yaradan deməkdi dədələrimizin dilində.Ruscaya "Boq" olaraq keçib.Bağ baxan,yəni Yaradanın baxdığı,Yaradanın seçdiyi adam.Bir sözlə,xalqlar üzərindəki hökmü Yaradan tərəfindən verilmiş adam.Lider.Necə ki Temuçin ləqəb götürmüşdü Çingizxan deyə;yəni monqolca "göylər oğlu".Bu da elə.Liderlik ilahidən olmazsa türklər qəbul etməzdilər.

Oğuz 2017-12-26 17:04:01

3. Əlavə olaraq bunuda vurğulayaq. Dünya qurulandan bəri insanlığın dörd (sonradan 18ci əsrdə napalyon misiri işğal edəndə beşinci kukla mədəniyyəti üzə çıxmışdır) mədəniyyəti mövcud olmuşdur. Bu mədəniyyət insanın öz böyünə hörmətlə yanaşmasına əsasən qiymətləndirilmişdir. Yəni biriləri böyükləri dünyasını dəyişəndən sonra onu torpağa basdırmışlar (türklər kurqan mədəniyyəti bütün dünya bunlardan götürmüşdü insanların dünyasını dəyişəndən sonra torpağa basdırılmağını bunu subut edən qəbir daşlarıdı hamısı gün çıxana baxır istəyir xiristiyan olsun istəyir müsəlman (burda bunuda qeyd edim ki hər şəxsin ayrı qəbirdə basdırılmasıda türklərə aiddir.

Oğuz 2017-12-26 17:04:01

4.Yəni insanların torpağa basdırılması türklərdən götürülmüşdür. Ərəblərdə müsəlmandı amma onlar deyirlər ki, bir qəbirdən 7 ölü çıxmalıdır ona görədə onlarda qəbirsanlıq ümumi anlayışdır kimin harda basdırılmağı bilinməz molla mövlüd oxuyanda təyin olunmuş yerə çıxır və burdan hamı üçün oxuyur amma bizdə belə deyil hər kəs öz böyünə hörmət üçün qəbir daşı qoydurur və başının üstündə mövlüd oxutdurur. Yeri gəlmişkən Məhəmməd peyğənbər öz tayfasına belə deyir sizlər qız uşaqlarını sevməzsiz və onları diri-diri basdırarsız. )), digərləri böyüklərini yandırmışlar və külünü suya axıtmışlar(atəşpərəstlik zərdüşlük bu qurupa hid-ariya irqi daxildir yəni farslar, tajiklər, kürtlər, tatlar və erkən dövrdə ermənilər, düzdür bu gün farslar islamı qəbul ediblər amma onlarla bir irqdən olan hidlilər hələdə insanlar öləndən sonra nəşi yandırıb suya qanq çayına axıdırlar.), digərləri böyükləri dünyasını dəyişəndən sonra nəşi yem üçün çölə qurd quşa atmışlar (amerikada yaşayan qızıl dərilər), digərləri böyüklərin nəşini bişirib yemişlər (Afrika qəbilələr).

Oğuz 2017-12-26 17:04:01

5.Kukla mədəniyyəti insan öləndən sonra iç-çalatını çıxarıb nəşi qurutmuşlar yəni mumya. Bunların bir nümünəsidə bu günki moskvada krelmdə olan leninin nəşidi. Yerin altını qazdıqca çox qədim türk mədəniyyəti kağız üzərində yazılan(əsasəndə bu girdirmə tarixi sənədlər 18-19-cu əsrdə yazılaraq güya keçmiş dövrə aiddir kimi abarota buraxılıb və buna uyğun tarix kitabları uydurulub) yalançı tarixin hamısını söküb dağıdır. Yuxarıda dediyim kimi genetika elmi arxoloji qazıntılar əsasında əldə edilmiş insanların qalıqları üzərində DNK testi aparıb və bu günki ərazidə yaşayan millətin hansı qalaqurupa aid olmağı ilə irkini təyin edir. Bu səbəbdən özlərini ərəblərin qulu sayan başı boş islamçılara və komunizm arzusu ilə yaşayıb özünə rus adlı ağa axtaran təlxəklərə bildiririk Azərbaycan tarixi rusun yazdığı girdirmə altaydan gəlmə teoriyasından və bəzi mollalaların uydurduğu teoriyalarla yox gərcək, elmə dayanaraq yenidən yazılmalıdır.

Oğuz 2017-12-26 17:04:01

1. 2012-ci ildə İranda yaşayan türklərin (azərbaycanlıların) genində dünyada əsas olan R1A (SRY10831.2) və dahada qədim olan R1a (M420) və (V.Grugni et al, 2012; Underhill et al,2014) qlaqupu tapılmışdır. Amerika genetiki P.Anderxil dünyanın 32 aparıcı genetikləri ilə birlikdə yazır: Bizim Gencoğrayamız analizi buna gətirib çıxarır ki, R1a-M420 qalaqurupunun ərkən yayılması bu günki İranın Qərbi Azərbaycan Əyalətində (anlamaq üçün əlavə edirəm Urmiya gölü ətrafında) baş verib. Biz bunu deyə bilər ki, bu hadisə 5800 il bundan qabaq baş verib. Əlimizdə olan 24 R1a-M420 * (xSRY10831.2) Xromosomlardan (xromosom — DNT və zülaların əmələ gəlmiş hüceyrəvi struktur, hüceyrə nüvəsinin daimi və mütləq vahidi sayılır. Boyanan cisimciklər deməkdir) 18 İranın qərbi Azərbaycanından və 3 ədədi Şərqi Anadoludan 3 ədədi isə R1a1-SRY10831.2 * (xM417 / Page7) İrandan tapılmışdır. 2.Bu buna əsas verir ki biz deyə bilək farslar bu bölcədə cavan etnos sayılır onlar burda bizim eradan 1000 il qabaq peyda olublar. Bilindiyi kimi R1A qalaqurupu genetika elimində Türklərə aiddir(kurqan mədəniyyətinə görə, ruslar hələdə qəbirlərdə ölülərə vısıxşiy deyir,quruqan bizim dildə qurumuş qan). Bununla biz deyə bilərik ki, türklərin bir qismi məs bu ərazidən yəni bu gün ki, iranın urmu gölü və Cənubi Qafqaz ətrafından avropanın göbəyinə və çinə doğru irəlimişlər qalanları isə yerində qalmışdır. İndi bu dəqiq genetika elminə görə Babək türkdür.

ABDULQADIR 2017-12-26 17:04:01

MESAJ BASDAN AYAGA BASINDA ÜFUNETLI NESE GEZDIREN ERMENILERIN YAZDIQLARI DÜSHÜNCEYLE YAZILIB.ÖMRÜNDE 1 DEFE GIC ELMLER EVEZINE QURANIN TEFSIRINI OXUMUS OLSAYDI INSANLIGIN YARADILISINI,ILK DEFE TORPAGA DEFNIN NECE BAS VERDIYINI,YER ÜZÜNÜ SU ALDIQDAN SONRAKI HEYATIN,MILLETLERIN VE IRQLERIN FERQLI ISTIQAMETLERE YOLLANMIS NUH PEYGEMBERIN ÜCH OGLU VE ETRAFLARINDA OLAN INSANLAR TEREFINDEN NECE FORMALASDIGINI BILERDI./ARDI VAR/

ABDULQADIR 2017-12-26 17:04:01

h.adalet ve Oguz DÜSÜNCELILERI OXUDUQDA ALLAHA SÜKR EDIREM SSRI-DEN SONRA VAXTINDA MENI BELE KAFIRLIKDEN XILAS ETDI.MÜELLIFSE YAZIR KI,BABEKIN ADI HESEN OLUB,SONRA ULU SIRVINI PEYGEMBERDEN ÜSTÜN ELAN EDIB.ADI HESEN OLUBSA MÜSELMAN AILEDEN CIXIB,SONRA KAFIR OLUB.REHMETLIK VEFA QULUZADE DEMISKEN DININI,DILINI,MILLETINI BILMIYEN BIR XALQ NE QARABAG AZAD EDE,NE DE DÜNYEVI DÖVLETINI QURA BILMEZ.GIC-GIC TÜRK OLMAGIMIZLA ÖYÜNEK,ÖLKENI BIR SÜRÜ KORRUPSIONER TALAN ETSIN.ÖZÜNÜ ASAN,YANDIRAN,QACHAN,ZÜLMDE QLAN VE S.VE

ABDULQADIR- OGUZ 2017-12-26 17:04:01

MESAJINI OXUDUQDA YADIMA EYNI DÜSÜNCEYE SAHIB BASINDA BEYIN EVEZINE PEYIN GEZDIREN ERMENI DIASPOR REHBERININ MEQALESI DÜSDÜ.YADIMDA QALANI ODUR KI,BIR TEDBIRDE AVROPALILARA ILK NEYINSE ERMENILERE MEXSUS OLDUGUNU SIRIMAQ ISTEYEN BASI PEYINLIYE CAVABLARI-HE BILIRIK ILK CHOBAN DA HAYLARDAN OLUB.1.ISLAMCILAR EREBLERIN YOX YARADANIMIZ OLAN ALLAHIN QULUDUR.2.MUHAMMED E.S.BÖHTAN ATAN BASH PEYINDEN DE ÜFUNETLI NESE DASIYIR.O,TAYFASINA VE HER QÖVME QIZ USAQLARINI DIRI BASDIRMAGI QADAGAN EDIB. /ARDI VAR/

Son yazılar